γλυκά δωράκια!!!


βάλαμε κι εμείς τα γιορτινά μας και ετοιμαζόμαστε για γλυκές γιορτές. 
κατασκευές δεν μπορώ να κάνω, αλλά στην κουζίνα μου δημιουργώ φανταστικά πραγματάκια για τους φίλους και την οικογένεια μου!!!
για να νιώσουν λίγη από την χαρά της δημιουργία μέσα στην κουζίνα, τους ετοίμασα μικρά γλυκά δωράκια. βάζα στολισμένα με homemade brownie mix!!!



τι θα χρειαστούμε:
ένα βάζο
200 γρ. ζάχαρη
40 γρ. κακάο
60 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/4 κουτ. του γλυκού αλάτι
1/4 κουτ. του γλυκού baking powder
50 γρ. σταγόνες σοκολάτας
50 γρ. marshmallows

ανακατεύουμε την ζάχαρη, το κακάο, το αλεύρι, το αλάτι και το baking powder σε ένα μπολ. γεμίζουμε το βάζο και από πάνω ρίχνουμε την σοκολάτα και τα marshmallows.
στολίζουμε όπως θέλουμε το βάζο μας.
σε ένα καρτελάκι γράφουμε τα υλικά που πρέπει να προστεθούν και τον τρόπο παρασκευής.

τα υλικά που μας λείπουν :
120 γρ. βούτυρο λιωμένο
2 αυγά
1 κουτ. του γλυκού άρωμα βανίλιας.

ο τρόπος παρασκευής... προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 175 βαθμούς.
λιώνουμε το βούτυρο και το αφήνουμε λίγο να κρυώσει. 
σε ένα μπολ χτυπάμε ελαφρά τα αυγά με την βανίλια, ανακατεύουμε με το μείγμα του βάζου και στο τέλος ρίχνουμε το βούτυρο.
αδειάζουμε σε ένα βουτυρωμένο ταψάκι.
ψήνουμε για 20 με 22 λεπτά.


έτοιμο!!! 
ελπίζω να σας άρεσε... αν ναι σύντομα θα επανέλθω με ιδέες για γλυκά δωράκια για όλους.

καλό και γλυκό μήνα!!!

να ευχαριστήσω την φίλη μου Φωτεινή που μου ετοίμασε την ωραιότατη χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά για να στολίσω την σελίδα μου!!!
ένα σπέσιαλ δώρο της ετοιμάζω!!!





Σχόλια